سیاسیات

مقدمه ایی بر علوم سیاسی و عناصر مرتبط با آن

سیاسیات

مقدمه ایی بر علوم سیاسی و عناصر مرتبط با آن

عقاید مذهبی پدری که به دخترش تجاوز کرد!

 

چندی پیش در خبرها خواندیم که یک شهروند اتریشی دختر جوان خود را به مدت 24 سال در زیر زمین 60 متری خانه حبس کرده و از او بهره ی جنسی می برده است و طی این چند سال از او صاحب شش فرزند شده بود.

 

جوزف که مهندس برق بوده است دختر خود را در نوزده سالگی بیهوش میکند و او را به زیر زمین خانه منتقل نموده است و اقامت اجباری و کابوس گونه ی الیزابت بیست و چهار سال به درازا میکشد. پدر الیزابت در این سال ها به دفعات به دختر خود تجاوز جنسی میکند و از او بهره ی جنسی برده.

 

درباره جزییات این خبر به اندازه ی کافی گفته اند و نوشته اند.

امروز خبری خواندم که برایم جالب توجه بود؟!

 

به نظر شما اگر این مرد(جوزف فریتزل)مسلمان بود و به طور مثال نام او حسین بن علی بود، رسانه های بین المللی و خبرگزاری ها چه نوع برخوردی با این رویداد میکردند؟!

چه حجمی از اخبار و تحلیل ها بر روی خروجی رسانه ها قرار میگرفت؟!

آیا خبرها حول جنایت چرخ میخورد و یامذهب جانی را مورد نقد و بررسی قرار میدادند؟!

اگر این پیر مرد روانی مسلمان بود. حتی همین وبلاگ ها و وب سایت های وطنی و فارسی زبان چه نوع تحلیل هایی را به رشته تحریر در می آوردند؟!

 

*                  *                *

 

جوزف فریتزل از یهودیان کشور اتریش میباشد و بیشتر خبرگزاری هایی که تحت سیطره خبری صهیونیسم می باشند در این زمینه سکوت کرده اند و در باره ی مذهب او هیچ حرفی نمی زنند.

رسانه های خبری اینبار اصل لائیسیته و سکولاریسم خبری را به نا بر منافع قوم یهود کاملن رعایت کرده اند!!

 

دنیای امروز دنیایی پر از اخبار و اطلاعات است، کمی بیشتر اندیشه کنیم آیا خبرهای بیرون از مرزهای ایران بدون غرض و صادقانه به گوش ما می رسد؟!